ورود به فروشگاه اینترنتی
دستگاه کرپ
۰۹امرداد

دستگاه کرپ

تکنیک های توسعه

موارد مهم در هنگام تهیه‌‌ی یک دستگاه کرپ ساز

کرپ یک نوع غذا یا میان وعده‌ تهیه شده از آرد و شیر با مزه‌ شیرین است که امروزه به عنوان غذای ملی فرانسه در نظر گرفته می‌شود و در حال حاضر رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های زیادی وجود دارند که دو نوع کرپ را به مشتریان خود ارائه می‌کنند:

  • کرپ با سس گوجه فرنگی (پخته شده با آرد گندم سیاه سنتی)، که رنگی‌تر و تیره‌تر است.
  • کرپ شیرین (پخته شده با آرد سفید گندم) که می‌تواند با میوه، کرم، خامه، بستنی یا هر نوع دسر دیگری ارائه شود.

واضح است که در حال حاضر کرپ به عنوان یک میان وعده‌ سریع و خوشمزه در بسیاری از کشورها طرفداران بسیاری پیدا کرده است و در بیشتر کشور‌ها، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌هایی هستند که صرفا به تهیه و ارائه‌ کرپ‌ها اختصاص داده شده‌اند.

اما با این حال باید بدانید که اگر یک کافی‌شاپ یا رستوران دارید و علاقه‌مند هستید که کرپ را در منوی خود بگنجانید در ابتدا نیاز دارید که تجهیزات مورد نیاز برای پخت کرپ را تهیه کنید و این تجهیزات در ابتدا شامل دستگاه کرپ‌ ساز می‌شود. برای انتخاب صحیح یک دستگاه کرپ‌ ساز بهتر است نکات زیر را درنظر داشته باشید.


اندازه و سایز صفحه

اولین و مهمترین مساله در نظر گرفتن این موضوع است که: آیا شما کرپ‌های بزرگ می‌خواهید؟ بنابر‌این انتخاب دستگاه کرپ‌ ساز با صفحه داغ بزرگ‌تر، تطبیق پذیری انتخاب شما را از لحاظ اندازه بیشتر خواهد کرد. بعضی از مدل‌ها قادر به تولید کرپ‌هایی با قطر ۱۳ اینچ هستند! نکته قابل توجه در مدل‌های بزرگ‌تر این است که آن‌ها فضای بسیار زیادی را اشغال می‌کنند که این ویژگی برای دستگاه‌ها و تجهیزات رستوران و کافی‌شاپ که با پخت و پز مرتبط هستند، مناسب نیستند و به جهت اشغال فضا باعث می‌شوند که فقط گاهی اوقات از آ‌ن‌ها استفاده شود. برخی از مدل‌های جایگزین در دستگاه‌های کرپ‌ساز، صفحه‌ داغ را به دو دسته کوچک تقسیم می‌کنند که به شما امکان می‌دهد چندین مینی کرپ را همان زمان تولید کنید. تصمیم شما در نهایت به چگونگی فضای آشپزخانه شما بستگی دارد و به اینکه تصمیم داشته باشید به طور مرتب کرپ‌های خوشمزه در منو خود ارائه دهید.

کنترل دما

آن چیزی که باعث ایجاد چروک و یا ترک روی کرپ شما می‌شود، عدم توانایی دستگاه در انتقال حرارت به طور مساوی در صفحه پخت آن است. این ویژگی یک نکته‌ کلیدی در سرمایه گذاری هنگام خرید یک دستگاه کرپ‌ساز است. بعضی از مدل‌ها قابلیت‌های کنترل دما را ارائه می‌دهند، به خصوص در مورد دستگاه‌هایی که صفحه داغ به طور خودکار خنک می‌شود تا از سوختن جلوگیری کند. اگر همیشه با انتخاب و تنظیم دمای دقیق و درست هنگام پخت مشکل دارید، وقت آن است که بر روی یک دستگاه کرپ‌ساز جدید با قابلیت انتخاب و تنظیم دما سرمایه‌گذاری کنید.

ویژگی‌های سازگاری

اگر شما یک فرد کاملا تازه کار در زمینه‌ پخت کرپ هستید، بهتر است هنگام تهیه‌ دستگاه کرپ‌ ساز خود به سایر ویژگی‌هایی که مدل برای سهولت و راحتی بیشتر در استفاده ارائه می‌دهد نگاه کنید. بعضی از آنها "آسان پاک شو" هستند، که به این معنی است که خمیر استفاده شده احتمالا کوچک‌تر از صفحه داغ است و این نظافت دستگاه را بعد از استفاده سهولت می‌بخشد، و بسیاری از دیگر مدل‌ها با ابزارهای اضافی و اسپاتول‌ها برای پخش کردن مخلوط خمیر به صورت یکنواخت روی می‌آورند. یک ویژگی کلیدی برای بررسی کردن، نگاه به "لبه‌" اطراف صفحه داغ است، که از تخلیه بیش از حد خمیر از دو طرف جلوگیری می‌کند.

سرعت ریزپردازنده

هنگامی که بحث به سرعت می‌رسد، همه‌ کرپ‌ساز‌ها مشمول این ویژگی نمی‌شوند. در صورت خرید آنلاین دستگاه، بررسی‌ها و توضیحات بیشتر در مورد دستگاه‌ها را بخوانید تا ببینید که صفحات داغ در چه مدت زمانی قادر به رسیدن به گرمای مورد نیاز خود هستند. بهترین مدل‌ها، کرپ‌های شما را در حدود 3 دقیقه می‌پزند. سرعت انتقال گرما توسط صفحه داغ همچنین باید به پخت تعداد بیشتری کرپ منجر شود.

در پایان، میزان سرمایه گذاری شما درخرید یک کرپ‌ساز، بستگی به میزان استفاده خارج از برنامه شما از آن دارد. برای استفاده‌ گاه به گاه، مدل‌های متوسط می‌توانند مناسب‌تر باشند. با این حال، لازم به ذکر است که کرپ یک غذا یا اسنک بسیار متنوع است که می‌تواند به عنوان یک میان وعده‌ ‌شیرین خورده شود و شما ممکن است متوجه شوید که کرپ در منوی شما پرطرفدار‌تر از چیزی است که انتظار داشته‌اید. هر کدام از مدل‌هایی که انتخاب می‌کنید، باید این را درنظر داشته باشید که هدف کلی شما از تهیه‌ دستگاه کرپ‌ ساز این است که زندگی شما را ساده‌تر کند. بنابراین شما باید مدل‌هایی را که به فرایند پخت کمک می‌کنند، بررسی کنید و مزایای آن‌ها را نسبت به سایر مدل‌ها مقایسه کنید.

×