ورود به فروشگاه اینترنتی
روشی برای کوچک کردن آشپزخانه رستوران ها
۱۰آبان

روشی برای کوچک کردن آشپزخانه رستوران ها

تکنیک های توسعه

آماده سازی و تهیه خوراک با کیفیت و قیمت مناسب دغدغه همیشگی صاحبان رستورانها و عرضه کنندگان خوراک صنعتی می باشد. مدیریت هزینه و کسب سود بیشتر در کنارجلب رضایت مشتریان و مصرف کنندگان به آسانی میسر نمی گردد. اتلاف و هدر رفتن سرمایه اولیه و سرمایه گردش واحدهای خوراکی در هر قسمت از چرخه تولید می تواند رخ بدهد و هر ایده و راه حلی که بتواند بخشی از این اتلاف را جبران کند به افزایش بهره وری و سود دهی منجر خواهد شد.


تهیه مواد اولیه و فرایند آماده سازی، انبار کردن مواد اولیه و ترکیبات آماده شده کاری پر هزینه و دشوار است. هزینه تجهیزات آماده سازی و سردخانه ها و نیز هزینه نیروی انسانی و فضای مورد نیاز برای فرآوری و آماده سازی رقم قابل توجهی خواهد بود. از سوی دیگر دور ریز چه در موارد اولیه و چه در خوراک نهایی مسلما با خسارت و ضرر همراه است.

شرکت کیت لاین با درک این مشکل و بررسی دقیق راهکارهای جهانی برای حل این مسئله دست به کار شده است. تهیه پایه خوراکها و کنسروهای مواد اولیه فرآوری شده یک راهکار کارشناسی شده و قابل قبول برای این معضل می باشد. در این شیوه خوراکها با استفاده از تجهیزات پخت پیشرفته و مواد اولیه تازه در حجم بالا تولید و بسته بندی می گردد و در آشپزخانه های صنعتی سرآشپز صرفا هنر و تجربه خود را برای تکمیل و نهایی کردن طعم و فرمول به کار می بندد. در این شیوه هزینه های تاسیس، تجهیز و راه اندازی سردخانه ها، انبارهای خشک، آماده سازی و حمل و نقل بسیار کاهش می یابد و قیمت نهایی محصول نیز به دلیل تولید انبوه مناسبتر خواهد بود. همچنین در این روش مدیریت دقیق و دورریز قابل کنترل می باشد و امکان ارائه محصولی با کیفیت یکنواخت در طول سال فراهم می گردد.

تاپینگ پیتزا

شرکت کیت لاین و مجموعه کارخانجات و تشکیلات هانی در کنار هم برند فورتونا را به تولید پایه خوراکها اختصاص داده اند. دستگاههای پیشرفته و مجهز شرکت هانی در کنار لابراتوارهای کنترل کیفیت و حضور متخصصان صنایع خوراکی در فرایند تولید محصولات فورتونا، یک تولید با کیفیت و متمایز را نوید می دهد. تنوع محصولات فورتونا شامل سس پایه پیتزا، انواع خورش ایرانی، گوشت و مرغ پخته شده، سبزیجات مختلف آماده مصرف و پیاز داغ و سیر داغ فراهم نموده است. فورتونا دستیار حرفه ای سر آشپز و ضامن سود بیشتر برای صاحبان کسب و کار در صنعت خوراکی می باشد و در عین حال مشتریان و مصرف کنندگان خوراک را به یک خوراک سالم و با کیفیت و قیمت مناسب مهمان می کند.

پایه خوراک فورتونا

×