ورود به فروشگاه اینترنتی
دستگاه آب پرتقال گیری Vema
۰۳امرداد

دستگاه آب پرتقال گیری Vema

تکنیک های توسعه

دستگاه آب پرتقال‌گیری Vema مدل SP 2072 / LL یکی از بهترین آب میوه‌گیری‌های عصر حاضر در تجهیزات کافی شاپ است که به علت تکنولوژی که در آن به کار رفته مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است. ما قصد داریم در این مقاله توضیحات جامع و مختصری را در خصوص کیفیت این دستگاه به شما عزیزان ارائه دهیم.


مشخصات دستگاه آب پرتقال گیری Vema

وجود دستگاه آب پرتقال‌ گیری Vema در خانه یکی از الزامات هر آشپزخانه‌ای است. این دستگاه در داشتن رژیم غذایی سالم‌تر در طول شبانه روز کمک کرده و حتی در مواردی مانند بیماری‌های سرماخوردگی نقش اساسی در بین لوازم خانه را ایفا خواهد کرد. در این راستا شرکت وما مدلی از دستگاه آب پرتقال گیری را به بازار عرضه کرد که تمام احتیاجات شما را پاسخ خواهد داد. این دستگاه ۴۵۰ وات بوده و در بین ردیف‌های خود قدرتی دو برابر دارد. شرکت، برای دستگاه آب پرتقال گیری VEMA ابعادی را در نظر گرفته که به آسانی در هر کجای خانه جا شده و لازم به نگرانی نخواهد بود. ابعاد آن در طول ۲۰ سانتی‌متر، عمق ۳۱ سانتی‌متر و ارتفاع ۵۲ سانتی‌متری است. وزن این دستگاه ۸ کیلوگرم است و به راحتی می‌توانید آن را به تنهایی جابه‌جا کنید. سرعت این دستگاه ۹۰۰ دور در دقیقه بوده که با یک اهرم محکم از جنس استنلس استیل، فولاد، پلاستیکی کروم آب میوه را به نحو احسن می‌گیرد.

دستگاه آب پرتقال گیری Vema علاوه بر اینکه یک دستگاه خانگی است؛ با آن حتی می‌توانید در کافی شاپ یا رستوران‌های خود بهترین آبمیوه‌های طبیعی را بگیرید و به مشتری‌های خود ارائه دهید. بدنه کروم دستگاه ضدزنگ بوده و مرغوب‌ترین و بهترین جنس در آن به کار رفته است. همچنین از پلاستیک ABS در ساخت آن استفاده شده که کیفیت آن را چندین برابر افزایش داده است. در دستگاه آب پرتقال گیری Vema، سیستم تامین آب مستقیم به کار رفته است که همین موضوع در کیفیت آبمیوه نقش مهمی خواهد داشت. همچنین در فشرده سازی مرکبات از سیستم‌های بسیار قوی و مدرن به کار رفته که عملیات را به بهترین نحو انجام می‌دهد. اجزای سازنده داخلی آن مانند اجزای بیرونی دقیق و حرفه‌ای طراحی شده، که به طول عمر این دستگاه افزوده و مادام‌العمر برایتان کار خواهد کرد.

دستگاه آبمیوه گیری در رستوران‌ها و فست فودها نیز کاربرد بسیاری دارد. سرعت و قدرت دستگاه‌های مدل وما به حدی قابل قبول است که به راحتی می‌تواند نیاز این مجموعه را برطرف سازد. در فست فودها نیاز است که آب میوه به صورت تازه به تازه گرفته شود. همچنین در بسیاری از فست فودها این کار در جلوی مشتری‌ها انجام می‌گیرد که زیبایی و کیفیت دستگاه برای مشتری نمایان است. همچنین باید دستگاه به قدری قدرتمند باشد که ضایعات کمتری ایجاد نماید که در بحث هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی به عمل آید و بخش زیادی از میوه تبدیل به آبمیوه با کیفیت بگردد.

×