ورود به فروشگاه اینترنتی
راه‌اندازی یک پیتزا فروشی موفق
۱۳دی

راه‌اندازی یک پیتزا فروشی موفق

اخبار

صنعت رستوران‌ به این معروف است که رستوران‌های جدید را زنده‌زنده می‌خورد و طی 3 سال اول آن‌ها را مجبور به تعطیل کردن می‌کند. خوشبختانه، پیتزا یکی از غذاهای مورد علاقه مردم و یک صنعت 36 بیلیون دلاری است. بنابراین شما باید در این رقابت با سرویس‌دهی به جمعیت انبوه پیشتاز باشید. در زیر 10 راهکار برتر ارائه شده است که شما برای اینکه مطمئن شوید در بازار حضور موفق خواهید داشت و مانند بسیاری دیگر شکست نمی‌خورید به آن‌ها احتیاج دارید.


10 روش برتر برای راه‌اندازی یک پیتزا فروشی موفق

 

 

 

1. پیتزای خوب بپزید. اولین و مهمترین چیزی که شما برای شروع تجارت خود در صنعت رستوران به خصوص پیتزا فروشی به آن احتیاج خواهید داشت، ارائه پیتزای خوب، خوش طعم و عالی است. بسیاری از مردم پیش از آنکه وارد صنعت رستوران شوند، آشپزخانه خانه خود را به امید یافتن دستور غذایی که از نسل‌ها عبور کرده باشد و میراث گذشتگان باشد، کنکاش می‌کنند تا از آن بهره گیرند. اما برای کسانی که این پایه محکم را دارا نیستند، چندین دستور پخت پیتزا وجود دارد که می‌توانند از میان آن‌ها بهترین را برگزینند.

 

2. بین اداره مستقیم تجارت و یا واگذاری آن به شخص ثالث تصمیم بگیرید. 59% از پیتزا فروشی‌های امریکا به طور مستقل اداره می‌شوند و یا مجموعه‌ای از رستوران‌های زنجیره‌ای کوچک هستند. مستقل بودن به این معنی است که شما کنترل مستقیم بر روی برند و تجارت خود دارید؛ امری که بسیاری از مردم آن را ترجیح داده و برمی‌گزینند. با این حال اشخاص ثالث به طور کامل از برند، آگاه و مطلع می‌باشند و تا کنون مشکلات بسیاری که صاحبان رستوران‌ها با آن روبرو بوده‌اند را حل کرده‌اند.

 

3. هزینه‌های آغازین را دست بالا بگیرید. بسیاری از صاحبان رستوران‌ها هزینه‌های باز کردن رستوران را دست کم می‌گیرند. به منظور اندازه‌گیری هزینه‌های پیش‌بینی نشده، اضافه نمودن 15 % الی 25 % به بودجه در نظر گرفته شده کمک خواهد کرد تا رستوران در شرایط حیاتی سال اول دوام آورد.

 

4. سیستم تحویل درب محل و یا حمل‌و‌نقل مناسب ارائه دهید. حقیقت امر این است که بسیاری از مردم از اینکه در منزل خود راحت باشند و با یک تماس تلفنی سفارش آنها ظرف کمتر از یک ساعت و گرم درب در منزلشان تحویل داده شود لذت می‌برند. با توجه به 1 بیلیون پیتزا که هر ساله در ایالات متحده درب در منازل تحویل داده می‌شود، داشتن سیستمی از تحویل و حمل‌و‌نقل مناسب، این اطمینان را می‌دهد که شما از مشتریانی که قصد دارند در منزل غذا بخورند بدون آن‌که خود آشپزی کرده باشند، روی برگردان نشده‌اید.

 

5. منوی خود را گسترده‌تر کنید(چیزی بیشتر از پیتزا ارائه دهید). رستوران‌های کمی هستند که با منوی حداقلشان دوام آورده‌اند. این در حالی است که بسیاری از پیتزا فروشی‌ها، کالزونه، پاستا و یا دیگر غذاهای ایتالیایی را برای کسانی که غذای ایتالیایی دیگری غیر از پیتزا ترجیح می‌دهند، در منوی خود گنجانده‌اند.

 

6. در قیمت مواد اولیه قفل شوید.(قیمت مواد اولیه ثابت بماند). پنیر و آرد از جمله مواد اولیه‌ای هستند که در صنعت پیتزا به شدت مورد استفاده قرار می‌گیرند. متاسفانه، قیمت این دو ماده اولیه می‌تواند در قیمت تمام شده، نوسان ایجاد کند. به منظور کنترل بهتر هزینه‌ها، شما می‌توانید با فراهم کننده مواد اولیه خود وارد قرارداد شوید و قیمت ثابت آرد، پنیر و یا دیگر مواد اولیه را از او بخواهید؛ بنابراین قیمت محصول شما تحت تاثیر قیمت بازار و یا بورس قرار نخواهد گرفت.

 

7. سهمیه خود را کنترل کنید. کنترل سهمیه در کنترل کلی هزینه‌های مواد اولیه، کاهش زباله و تولید محصول یکنواخت بسیار حیاتی است. از ترازوی رستورانی برای اندازه‌گیری مقدار مواد اولیه، چوب راکتی پیتزا برای سس زدن به پیتزا و فنجان دارای اندازه برای اندازه‌گیری استفاده کنید تا مطمئن شوید که پولی برای استفاده از قارچ زیاد بر روی پیتزا از دست نمی‌دهید.

 

8. ارائه خدمات به گروه‌های جمعیتی. اگر شما از سیستم حمل‌و‌نقل مناسب و تحویل درب در منازل برخوردار هستید پس به عنوان کیترینگ کار آسانی خواهید داشت. مدارس، دفاتر و یا هر رویدادی که نیاز به سرویس‌دهی غذا به افراد دارند به آسانی توسط یک فروشگاه پیتزا می‌توانند تحت سرویس قرار گیرند. در بسیاری از میهمانی‌ها شما می‌توانید 2 تا 3 برش پیتزا برای هر نفر در نظر بگیرید؛ همچنین شما می‌توانید دیگر گزینه‌های منوی خود را در منوی کیترینگ خود با قیمت کمتر بگذارید.

 

9. راننده دلیوری خود را بیمه کنید. رستوران‌ها باید در قبال تجارت خود، جبران خسارت و مسئولیت عمومی کارگران بیمه باشند. مؤسساتی که خدمات حمل‌و‌نقل ارائه می‌دهند موظف‌اند که بیمه‌ای مضاعف به منظور بیمه نمودن راننده خود زمانی که در حال انجام وظیفه است ارائه دهند.

 

10. در تخفیف دادن محتاط باشید. مشتریان پیتزا فروشی‌ها به گونه‌ای به تخفیف‌هایی که برخوردار می‌شوند عادت کرده‌اند. دادن تخفیف و کوپون‌های پیتزا شیوه بسیار مؤثری برای جلب مشتری به خصوص در زمان‌های دشوار اقتصادی است؛ اما این تخفیف‌ها شما را به حداقل سود می‌رساند. اگر شما به مدت طولانی و به مقدار زیادی تخفیف دهید برند شما فاقد ارزش می‌شود. اگر شما نیاز خود را در تخفیف دادن می‌بینید، این کار را به مدت کم برای حفظ برند و سوددهی خود انجام دهید.

 

شروع کردن یک کسب‌و‌کار تازه یک وظیفه دلهره‌آور است. رستوران‌های تازه تأسیس با یک مبارزه سخت و با سربالایی‌های زیاد روبرو هستند، چرا که اکثر خواسته‌ها در 3 سال اول با شکست مواجه می‌شوند. خوشبختانه شما تهیه غذایی را انتخاب کرده‌اید که 94 درصد از مردم از خوردن آن لذت می‌برند، بنابراین تا زمانی‌که شما خود را برای شروع یک رستوران جدید آموزش می‌دهید، از یک شانس برابر در رسیدن موفقیت برخوردار هستید درحالیکه دیگران شکست می‌خورند.

 

مطالب مرتبط :

افزایش مشتری رستوران ویژگی های پرسنل یک رستوران انتخاب بهترین مکان برای رستوران ویژگی های یک رستوران خوب
افزایش مشتری رستوران ویژگی های پرسنل یک رستوران انتخاب بهترین مکان برای رستوران ویژگی های یک رستوران خوب

 

 

 

×