ورود به فروشگاه اینترنتی
مراحل اصلی راه اندازی کافی شاپ
۱۰تیر

مراحل اصلی راه اندازی کافی شاپ

تکنیک های توسعه

مراحل اصلی راه اندازی کافی شاپ

اگر تصمیم به راه‌اندازی تجهیزات کافی شاپ دارید با ما همراه باشید تا نکات اصلی و مهمی که باید به آن توجه داشته باشید را با شما در میان بگذاریم. اگر می‌خواهید در ایجاد، راه اندازی و البته توسعه کافی شاپ موفق عمل نمایید لازم است تا در گام نخست، یک طرح تجاری کوتاه و مختصر در حد یک صفحه برای کافی شاپ خود تدوین نمایید. در این طرح باید مشخص باشد که تجارت شما چیست؟ چگونه شما را به سود می‌رساند؟ مشتریان و رقبای شما چه کسانی هستند؟ برنامه توسعه شما به چه صورت است و موانع پیش روی شما برای پیشرفت چیست؟ هزینه‌ها را پیش‌بینی کنید و تلاش کنید بودجه لازم را تامین نمایید. برای هزینه‌های پیش‌بینی نشده نیز پس‌انداز نمایید.


 

یافتن ساختمان مناسب، گامی مهم در راه اندازی کافی شاپ

برای یافتن ساختمان مناسب جهت راه‌اندازی کافی شاپ، زمان کافی را در نظر بگیرید و در خصوص این گام مهم و حیاتی، عجله نکنید. یک ساختمان مناسب باید در جایی قرار داشته باشد که مشتریان شما زیاد تردد می‌کنند و جای پارک مناسبی داشته باشد. ساختمان باید با طرح دکوراسیون داخلی مدنظر شما متناسب باشد. البته باید توجه داشته باشید که فضای کافی برای اهداف شما را داشته و هزینه آن نیز با بودجه شما منطبق باشد.

طرح چیدمان حساب شده در راه اندازی کافی شاپ

در راه‌اندازی تجهیزات کافی شاپ اهمیت دارد که از قبل بر روی طرح چیدمان تفکر کافی داشته باشید. دکوراسیون داخلی و تجهیزات کافی شاپ را بایستی با رعایت نکاتی انجام دهید برای مثال کارکنان باید دسترسی کافی به لوازم و موادی که نیاز دارند داشته باشند. مشتریان باید فضای خصوصی کافی داشته باشند. طرح‌ها را تدوین نمایید و بارها خود را در این طرح، در حال کار تصور کنید تا ایرادات احتمالی را بیابید. بهتر است فقط متمرکز فضای داخل کافی شاپ نباشید و برای فضای بیرون از کافی شاپ نیز برنامه‌ریزی نمایید.

تامین نیروی انسانی حرفه ای و متخصص در راه اندازی کافی شاپ

نیروهای انسانی را که برای ارائه خدمات و مدیریت کافی شاپ لازم دارید، شناسایی کنید و قبل از راه‌اندازی تجهیزات کافی شاپ، این نیروها را شناسایی و همکاری آنان را جلب نمایید. فراموش نکنید یک حسابدار یا صندوقدار، در موفقیت شما می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

برنامه ریزی برای خریدهای روزانه در راه اندازی کافی شاپ

حجم خریدهای روزانه در مدیریت یک کافی شاپ زیاد است. برای این خریدها برنامه‌ریزی نمایید. تلاش کنید تا تمامی خریدها را پیش‌بینی نموده و مراکز خرید را که در فاصله مناسبی از کافی شاپ شما قرار دارند، انتخاب نمایید.

بازاریابی را قبل از راه اندازی کافی شاپ آغاز نمایید

قبل از راه‌اندازی تجهیزات کافی شاپ، برنامه‌های بازاریابی را تدوین و اقدامات برای جذب مشتری را آغاز نمایید تا بتوانید مدیریت زمان بهتری داشته باشید.

×