ورود به فروشگاه اینترنتی
پنه‌ با سس آلفردو
سس آلفردو Alfredo یک سس معروف و خوشمزه است که در سال 1914 توسط فردی به نام آلفردو، صاحب رستورانی در رم کشف شده و در ابتدا بیشتر این سس را با فتوچینی سرو می کردند اما در واقع برای انواع پاستا نیز مناسب می باشد و در تهیه آن از کره و سس کرم دار، پنیر پارمسان، فلفل سیاه و جوز هندی استفاده می شود.
کره های طعم دار
بعد از کباب کردن مرغ یا گوشت یکی از رایج ترین راه ها استفاده ازکره می باشد که در اشپزی مدرن ،کره ها را طعم دار می کنند که علاوه بر طعم متفاوت زیبایی بصری نیز دارند. در زیر روش تهیه ابتدا توضیح داده می شود که برای کلیه طعم ها یکسان است ودر انتها مواد لازم جهت طعم های مختلف ارائه می گردد.
چیکن میلانز
دستور پخت چیکن میلانز
نحوه بلنچ کردن قارچ
هنگام تمیز کردن قارچ،هیچ گاه آن را در آب خرد نکنید، اگر قارچ هنگام پختن،خیلی خیس باشد،آب زیادی از خود پس خواهد داد و به جای آنکه برشته شود ،با بخار می پزد.
مرینیت تریاکی
سبک مرینید ژاپنی برای ماهی،ماکیان وگوشت قرمز می باشد و این مقدار برای 1کیلو گرم کافیست.
اسپاگتی فصل
اسپاگتی نوعی پاستای استوانه ای نازک و کشیده با ریشه ایتالیایی و سیسیلی است و به عنوان یکی از غذاهای محبوب ایتالیایی شمرده می شود که غالباً از سمولینا یا آرد معمولی و آب تهیه می شود. اسپاگتی خشک ایتالیایی از آرد نوعی گندم سفت به نام Durum ساخته می شود ولی ممکن است در کشورهای دیگر از آردهای دیگر نیز تهیه گردد. گاهی در اصطلاح رایج ایرانیان به همه نوع پاستای غیرورقه‌ای از جمله اسپاگتی، ماکارونی
مرینیت
گوشت قرمز و مرغ باید پیش از سرو، طعم مناسبی پیدا کنند. از آنجاکه گوشت در خوراک و خورش­ ها، در قابلمه­ای حاوی استاک، ادویه مناسب و سایر مواد غذایی میپزد، به مقدار کافی مزه ­دار می­شود، اما برای کباب­ کردن گوشت روی گریل یا باربیکیو، حتماً باید آن را پیش از پخت در مواد موردنظر، نرم و مزه ­دار کنید.
×