ورود به فروشگاه اینترنتی
خدمات پس از فروش
۱۱بهمن

خدمات پس از فروش

اخبار

خدمات پس از فروش حبتور اینترنشنال از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را در ایران با تکنسین های داخلی تحت آموزش مهندسین خارجی آغاز کرده و تا قبل از آن ( سال های ۷۸ تا ۸۲ ) کلیه خدمات فنی توسط مهندسین خارجی انجام می پذیرفت ، که به دلیل درخواست رو به افزایش برای خدمات ، تصمیم گرفته شد از نیروهای داخلی متخصص به عنوان تکنسین بهره گرفته شود.


از آنجایی که رشته تخصصی آکادمیک در ارتباط با تخصص مورد نظر در ایران وجود نداشت (رشته مکاترونیک) لذا تصمیم به آموزش در حین تعمیرات گرفته شد، که بهترین روش و پاسخگوترین متد آموزشی بود که به یاری خداوند تکنسین هایی که تحت این روش آموزش یدند از بهترین تکنسین های تاریخ خدمات حبتور به شمار می روند. سابقه این تکنسین های موفق و مجرب حبتور به بیش از ۱۵ سال می رسد.

البته این امر مانع از قطع ارتباط با مهندسین خارجی نشد و جهت برخی از آموزش های خاص، روند آموزش ها در خارج از کشور صورت می پذیرد که تکنسین های داخلی جهت آموزش نحوه استفاده از ماشین آلات و یا به روز شدن اطلاعات در خصوص دستگاه های جدید به خارج از کشور اعزام می شوند.

آموزش تکنسین ها در ایران در زمان رابی دستگاه ها و در حین تعمیرات ماشین آلات معیوب صورت می پذیرفت که تکنسین ها بعد از آموزش تئوری وارد مرحله آموزش عملیاتی تعمیرات می شدند.

هر ساله شرکت حبتور جهت آموزش تکنسین ها برای مجموعه های زنجیره ای و شهرستان ها نیروهایی که از سمت کارفرما معرفی شده باشند را تحت آموزش قرار داده و پس از آموزش های تئوری و تایید حداقل 30% یادگیری و با کنترل و مشاوره های فنی و اطلاعات دانشی ماشین آلات که از شرکت دریافت می کنند توانسته اند به صورت مستقل برای مجموعه ها به عنوان تکنسین فعالیت داشته باشند.

در طی این چند سال نیروهای آموزش دیده توسط شرکت حدود ۱۵ نفر می باشند که هم اکنون  به فعالیت خود ادامه می دهند و همچنان از مشاوره های فنی ، تخصصی و در صورت بروز عیب یابی های نادر از کارشناسان فنی شرکت بهره می گیرند.

به لطف خداوند تکنسین های آموزش دیده این شرکت از ابتدا تا کنون به بیش از ۲۰ نفر می رسد و هم اکنون در تیم فنی شرکت حبتور ۷ تن از خبره ترین کارشناسان مشغول به فعالیت می باشند.

×