ورود به فروشگاه اینترنتی
شیک شک برنده جایزه بهترین عملکرد در زمینه آموزش کارمندان در سال 2015
۲۹شهریور

شیک شک برنده جایزه بهترین عملکرد در زمینه آموزش کارمندان در سال 2015

اخبار

Wisetail شیک شک را به عنوان برنده ی جایزه ی Wisetail Award  سال 2015 معرفی کرده است.این جایزه مبتکران آموزش و  تو سعه را شناسایی و تشویق می کند شیک شک به عنوان یکی از موفق ترین رستوران های Fast Casual  آمریکا رویکرد جالبی برای متعهد ساختن کارمندان و آموزش آنها توسط توسعه ی پلتفورم یادگیری اجتماعی  "Shake Source" اتخاذ کرده است.


این جایزه از عملکرد Peggy Rubenzer نایب رییس منابع انسانی و  Joanna Siegel  مدیر محتوا و آموزش شیک شک تقدیر کرده است. مدیر عامل Wisetail ،جاستین بیگارت اعلام کرد "shake source" یکی از پیشرفته ترین راه های آموزش کارکنان می باشد که توسط مدیران شیک شک ابداع شده است.به این ترتیب ما مفتخریم که Peggy Rubenzer و Joanna Siegel را به عنوان مدیران آینده نگر در زمینه آموزش و توسعه معرفی کنیم.

Peggy rubenzer نایب رییس منابع انسانی شیک شک گفت هدف ما این بود که کارمندان را به شیوه ی شبکه های اجتماعی با کار در گیر کنیم و به آنها این امکان را دادیم که در ویدیو های آموزشی شرکت داشته باشند نظرات خود را روی محتوای مطالب آموزشی ارائه دهند و تلاش های یکدیگر را در زمینه های مختلف رصد نمایند.

Wise tail way award  مبتکران  آموزش و توسعه را شناسایی و از آنها قدر دانی می کند.شیک شک به واسطه رویکرد خلاقانه خود در امر تعلیم کارکنان،درگیر کردن آنها با کار و حساسیت بالا به روی جزییات به این برتری دست یافته است.

برندگان جایزه ی Wisetail award  در سال های گذشته Angela Chesmore  از Ascension Information System و  George Donahue از Zoës Kitchen بوده اند.

شیک شک برنده جایزه بهترین عملکرد در زمینه آموزش کارمندان در سال 2015

 

منبع: qsrmagazine

لینک های مرتبط: wisetail.com, ascension.org, zoeskitchen.com

گردآوری: مهشید ذوالفقاری

کلمات کلیدی: تجهیزات فست فود ، وسایل فست فود، لوازم رستوران ، تجهیزات رستوران ،  تاسیس رستوران

×