ورود به فروشگاه اینترنتی
معروف ترین سالاد یونانی
۱۷آذر

معروف ترین سالاد یونانی

اخبار

سالاد شامل طیف گسترده ای می باشد که از جمله : سالاد سبز ، سالاد سبزیجات ، سالاد ماکارونی و ... ، حال سالاد ها می توانند شامل سالاد های مخلوط نیز باشند همچون سالد مخلوط گوشت ، مرغ و غذاهای دریایی در نهایت شاید معروف ترین دسته سالاد هایی که بتوان نام برد سالاد میوه ها هستند که ترکیبی از میوه ها را در خود دارا می باشند.


قابل ذکر است که سالاد معمولا به دسته سالادهای سبزیجاتی و یا میوه ها گفته می شود که عموما خام مصرف می شوند سالاد سبز شامل برگ کاهو ، سبزیجات ، سس می باشد که مصرف آن بسیار رایج است در تمام نقاط دنیا . سالاد ماکارونی ، رشته فرنگی ، ژلاتینی و غیره هم جز سالاد های پر مصرف می باشد . در این جا شایان ذکر است که بیشتر سالاد ها طبق سنتی که موجود می باشد ، سرد مصرف می شوند ، اگر چه برخی از سالاد ها مثل سالاد سیب زمینی در جنوب آلمان گرم مصرف می شود .

خود واژه سالاد از کلمه فرانسوی salade که معنای مترادف آن در انگلیسی salate می باشد آمده است . معمولا سالاد غذایی کامل نمی باشد و در کنار غذاهای دیگر مصرف می شود که البته خود آن نیز گاهی به عنوان غذا مصرف دارد .

 

مواد لازم

۴ اونس نان ایتالیایی

۱ حبه سیر به دو نیم شده

روغن زیتون

۴/۱ فنجان مایونز کم چرب

۴/۱ فنجان پنیر پارمیزان

۳ قاشق غذاخوری آب لیمو تازه

۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون

کمی فلفل سیاه

۱ بسته کاهو شسته و خرد شده

ماهی کیلکا به مقدار لازم

 

طرز تهیه:

۱- فر را در درجه حرارت ۴۰۰ درجه فارنهایت روشن کنید.

۲- نان ها را از وسط به دو نیم تقسیم کنید. سیرها را روی دو طرف نان بمالید. دوباهر نان ها را از وسط به دو نیم کنید. آن را داخل ماهیتابه بگذارید. کمی روغن زیتون روی آن بمالید و سپس به مدت ۱۰دقیقه بگذارید تست شود تا به رنگ طلایی درآید. سپس بگذارید داخل ماهیتابه خنک شود.

۳- در همین حال ، در یک کاهس بزرگ مایونز را با پنیر پارمیزان و آب لیمو و روغن زیتون را با ماهی های کیلکا مخلوط کنید.و سپس ۴/۱ قاشق چایخوری فلفل سیاه به آن اضافه کنید.

۴- در آخر کاهو را به ماهی ها اضافه کرده وآن را با مایع داخل کاسه به هم بزنید.

 

 

مطالب مرتبط :

پاستا محبوب ترین غذا در دنیا 5 گام اساسی برای راه اندازی رستوران توکیو شهر غذا پاستیتسیو خوراکی اصالتا یونانی
پاستا محبوب ترین غذا در دنیا 5 گام اساسی برای راه اندازی رستوران توکیو شهر غذا پاستیتسیو خوراکی اصالتا یونانی

 

 

×