ورود به فروشگاه اینترنتی
موفقیت یک فست فود
۲۷شهریور

موفقیت یک فست فود

دانستنی های فنی آشپزخانه

وقتی در خیابان راه می‌روید یا هنگام رانندگی، وقتی به اطراف خود نگاه می‌اندازید، فست فودهای زیادی را دور و بر خود می‌بینید. وجود این حجم بالای فست فود به معنی موفقیت همه آن‌ها نیست. برخی از آن‌ها موفق بوده و برخی دیگر خیر. اما دلیل این تفاوت در موفقیت و عدم موفقیت چیست؟ یکی از موارد موثر در موفقیت کار یک فست فود استفاده از تجهیزات فست فود خوب و با کیفیت است که ما در این مقاله سعی داریم شما را با برخی تجهیزات فست فود آشنا کنیم تا به اهمیت آن‌ها در موفقیت پی ببریم.


تجهیزات فست فود

امروزه حتی با وجود خیل عظیمی از فست فود ها، تمیز دادن اینکه کدام فست فود کیفیت غذای بالاتری دارد، کار سختی نیست. کیفیت غذا در یک فست فود به چند عامل مهم بستگی دارد که می‌توان به عنوان مهم‌ترین این عوامل به آشپزها، مواد اولیه و تجهیزات فست فود اشاره کرد. تجهیزات فست فود که بیشتر مانند بقیه تجهیزات رستوران ها است، بیشتر روی غذاهای سرخ کردنی تمرکز دارد.

خردکن هایی که به سرعت شما در پخت مواد لازم برای تهیه پیتزا یا ساندویچ‌های مختلف کمک می‌کنند، پوست کن های سیب زمینی و سرخ کن هایی که می‌تواند کیفیت سیب زمینی فست فود شما را چند برابر بهتر کنند و فرهایی که خوب پخته شدن غذاهای شما را تضمین می‌کنند، همگی از مهم‌ترین تجهیزات فست فودها هستند که شما را برای رسیدن به موفقیت یاری می‌کنند.

دستگاه مایکروویو که در زندگی امروزه به یک عضو ضروری برای آشپزخانه ها تبدیل شده است، به عنوان تجهیزات آشپزخانه صنعتی فست فودها نیز بسیار کارآمد هستند. یک دستگاه مایکروویو خوب می‌تواند باعث افزایش سرعت در گرم کردن غذا گردد و همچنین اگر بخواهید می‌توانید از مایکروویوی بهره ببرید که آون Oven هم داشته باشد تا بتوانید از قابلیت‌های آن نیز با خرید یک دستگاه استفاده کنید.

برای تهیه یک برگر خوشمزه، شما به چند ماده غذایی خاص نیاز دارید. در ساده‌ترین حالت به مقداری گوشت، پنیر، سس و یک نان لذیذ نیاز دارید. اما در کنار این مواد غذایی، به تجهیزات پخت برگر نیازمندید، چرخ گوشتی برای آماده کردن گوشت مخصوص، چاقوها و خردکن های مختلف برای قطعه قطعه کردن پنیر و کوره‌های با کیفیت برای پخت نان، شما را در فراهم کردن یک برگر خوشمزه یاری می‌کنند.

تجهیزات فست فود باید به دقت انتخاب گردد زیرا چربی زیاد، کمی سوختگی در گوشه‌ای از غذا و کمی مزه ناخوشایند، می‌تواند مشتریان شما را کم کند و تصویر بدی از شما در ذهن آن‌ها به‌وجود بیاورد.

در کنار تجهیزات آماده سازی غذا، حتما تجهیزات سرو غذا را هم در نظر داشته باشید. شما می‌توانید با تجهیزات پذیرایی مناسب مشتریان خود را ترغیب به خرید بیشتر کرده و در نتیجه سود بیشتری کسب نمایید.

×