ورود به فروشگاه اینترنتی
اطلاعات لازم برای تاسیس رستوران - قسمت سوم
۰۹مهر

اطلاعات لازم برای تاسیس رستوران - قسمت سوم

تکنیک های توسعه

تاسیس رستوران و فست فود ورود به یک صنعت پر ریسک است که قبل از آن باید مطالعاتی در این زمینه انجام گیرد. در این مطلب به بررسی استدام نیرو و نحوه آموزش هر یک، نکاتی درباره ی خدمات کارمندان رستوران می پردازیم.


منابع انسانی: استخدام و آموزش

خدماتی که مشاورین غذا و نوشیدنی ارائه می دهند شامل استخدام و آموزش کارکنان می باشد. بعضی از مشاورین حتی لیست حقوق را نیز ارائه می دهند.

 

 

 

 


استخدام نیرو

استخدام نیرو برای برپایی خدمات غذایی کار منحصر به فردی می باشد. مهارت های ارتباطی، مهارت های خدماتی، دانش غذا و سلامت، استاندارد های بهداشتی، مهارت های شخصی و سلامت فیزیکی همه فاکتورهای مهمی بای استخدام میاشند.

این شغل دشوار است و مستلزم تلاش فیزیکی زیادی است. بعضی از مشاورین قادراند که اطلاعات آماده درباره سرورها، هیئت اجرایی، مدیران وغیره ارائه دهند.

 استخدام در در رستوران

آموزش

چنانچه آشپزها یا سرویس کاران به وظایف خود عمل نکنند در این صورت خط مشی کلی ، منو، طرح چیدمان افراد، محیط، بازاریابی، همه و همه از دست میرود. آموزش خدمات غذایی از نظر فنی چالش انگیز است و در بعضی کشورها شامل اطلاعات قوانین محلی (مانند مصرف الکل، سن، غیره) می باشد. مشاورین آموزشی تخصص خود را در این حیطه بکار میگیرند تا کارمندان را به سطح مورد نظر و مطابق با استانداردهای عملیاتی آموزش دهند و از آنجاییکه این مشاورین تخصص لازم را دارا هستند بخوبی قادر به انجام این کار می باشند.

 

خدمات مربوط به کارمندان و لیست حقوق

خدمات مربوط به حقوق شامل مطالبی است که مشاورین برای کل تیم برنامه ریزی کرده اند و مالک رستوران دیگر لازم نیست تا درباره مقررات مشمول کارمندان، تاییدیه مالی دولت، مالیات، تشریفات و غیره نگران باشد.

خدمات مربوط به کارکنان در نوع خود بی نظیر است به این معنا که در واقع نوعی خدمات مهمان نوازی برای کارمندان به حساب می آید مانند استخدام افرادی در جهت یاری رساندن به کارمندان، زیرا آنها به دلیل ازدیاد ساعات کار قادر به انجام امور شخصی خود از قبیل ششتشوی البسه، تهیه بلیط و پرداخت بوض نیستند.

 

 تمامی مطالب متعلق به سایت تک آشپزخانه می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

 

مطالب مرتبط :

اطلاعات لازم برای تاسیس رستوران اطلاعات لازم برای تاسیس رستوران انتخاب بهترین مکان برای رستوران توسعه یک طرح کلی برای رستوران
تاسیس رستوران 1 تاسیس رستوران 2 انتخاب بهترین مکان برای رستوران طرح کلی برای رستوران

 

×