ورود به فروشگاه اینترنتی
دستگاه قهوه
۲۶تیر

دستگاه قهوه

تاریخچه

دستگاه قهوه

پس از اطمینان از کیفیت دانه های قهوه دستگاه قهوه مهم ترین قسمت سرمایه گذاری شما در تجهیزات کافی شاپ می باشد. عموم مردم برای یک قهوه ساده سیاه به کافی شاپ مراجعه نمی کنند. آن ها معمولا لاته ، کاپوچینو و یا موکا می خواهند. این نوشیدنی ها که پایه ی آن ها اسپرسو می باشد تعیین کننده ی درآمد شما هستند و همه ی آن ها به یک دستگاه قهوه با کیفیت نیازمندند.


نخستین دستگاه قهوه در سال 1818 توسط آقای لارنس از پاریس، فرانسه ساخته شد. دستگاه قهوه او یک نوع قهوه جوش بود که شامل یک قوری فلزی به همراه یک قسمت در پایین آن که تحت حرارت قرار داده می شد.

دستگاه قهوه فیلتردار تا سال 1908 هنوز اختراع نشده بود. Melitta Bentz یک زن خانه دار از آلمان به دنبال یک راه برای دم کردن قهوه بدون تلخ شدن بود که موجب اختراع فیلتر قهوه شد.

 

دستگاه اسپرسو

اسپرسو ( نه اکسپرسو) برای اولین بار این دستگاه در سال 1822 توسط یک مرد فرانسوی به نام لوئیس برنارد ( Louis Bernard Rabaut) اختراع شد. دستگاه اسپرسو او با فشار بخار آب داغ را بر روی قهوه می ریخت. او اولین دستگاه قهوه اسپرسو را اختراع کرد.

اولین دستگاه قهوه ایتالیایی قدمت آن به سال 1901 می رسد وقتی مهندس Luigi Bezzera اختراع خود را با حق انحصاری در میلان ثبت کرد.

این دستگاه قهوه، با بدنه ی ستونی شکل از جنس مس و برنج ساخته شده و حضوری بسیار پر ابهت داشت. طراحی Bezzera برای چند دهه یک استاندارد برای دستگاه قهوه شد و امروزه خیلی از کارخانه های بزرگ دستگاه قهوه، برای طراحی دستگاه قهوه کلاسیک هنوز از این طراحی استفاده می کنند.

ما به شما خرید جدیدترین و بهترین مدل دستگاه قهوه را که توانایی پرداخت هزینه ها، یادگیری عملکرد و نحوه تعمیرات و نگه داری آن را دارید توصیه می کنیم. شرکت ستاره قهوه بارایستا نماینده انحصاری دستگاه قهوه Sanmarco در ایران می باشد.

دستگاه قهوه سن مارکو Sanmarco با طیف گسترده ای از مدل و در گروپ های مختلف ( یک گروپ، دو گروپ، سه گروپ و چهار گروپ) و در رنگبندی های مختلف تولید می شود.

این دستگاه قهوه که ساخت ایتالیا میباشد اکنون 20% درصد از فروش دستگاه قهوه در بازار ایتالیا را به خود اختصاص داده است.

یکی از مزیت های دستگاه قهوه سن مارکو Sanmarco داشتن دو برنامه برای درست کردن اسپرسو بیشتر از سایر دستگاه قهوه های موجود در بازار است.

دستگاه قهوه سن مارکو با حفظ کیفیت قهوه و طعم واقعی آن یک اسپرسو متفاوت به شما می دهد.

 

رنگبندی دستگاه قهوه سن مارکو

دستگاه قهوه

 

 

دستگاه قهوه سن مارکو سری E100

دستگاه قهوه دستگاه قهوه دستگاه قهوه

 

دستگاه قهوه سن مارکو سری S100

 

دستگاه قهوه دستگاه قهوه دستگاه قهوه

 

 

 دستگاه قهوه سن مارکو سری T100

دستگاه قهوه   دستگاه قهوه  دستگاه قهوه

 

 دستگاه قهوه سن مارکو سری 105

   دستگاه قهوه  دستگاه قهوه

 

 

 

گرداورنده: پ.نوروزی

تمامی مطالب متعلق به سایت تک آشپزخانه می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

×