ورود به فروشگاه اینترنتی
نکات خرید تجهیزات فست فود
۱۹آبان

نکات خرید تجهیزات فست فود

تکنیک های توسعه

پیش از راه‌اندازی یک فست‌فود بهتر است که با نکات خرید تجهیزات فست فود آشنا شوید. راه‌اندازی یک آشپزخانه جدید و یا نوسازی آشپزخانه فعلی می‌تواند کاری بسیار دشوار باشد. قبل از انتخاب وسایل جدید لازم است که در این زمینه اطلاعات کافی داشته باشید و با آگاهی و تحقیقاتی که از پیش انجام داده‌اید، خرید تجهیزات فست فود را انجام دهید.

چنانچه مطمئن نیستید که خرید تجهیزات فست فود را از کجا آغاز نمایید، پیشنهاد می‌کنیم که تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.


منوی خود را برنامه ریزی کنید.

یکی از رایج‌ترین اشتباهات خرید تجهیزات جدید فست فود، هدر دادن پول و زمان شما برای خرید محصولات و تجهیزاتی است که به آن‌ها احتیاج ندارید. به منظور جلوگیری از بروز چنین اشتباهاتی، ابتدا منوی خود را برنامه‌ریزی کنید. به این ترتیب شما می‌دانید که چه وسایلی برای آشپزخانه فست فود خود باید خریداری کنید و از همه مهم‌‎تر اینکه تجهیزات اضافی و بدون کاربرد را برای فست‌فود خریداری نکنید و در نتیجه متحمل ضرر نخواهید شد.

بودجه در اختیار خود را بسنجید.

بر هیچکس پوشیده نیست که خرید تجهیزات جدید فست فود هزینه زیادی را شامل می‌شود و این تجهیزات بسیار گران قیمت هستند. چنانچه قصد دارید تجهیزات جدیدی را برای نوسازی و یا راه‌اندازی آشپزخانه خود خریداری کنید، بهتر است که سرمایه و بودجه‌ای که دارید، در نظر بگیرید.

نکته اصلی این است که بین آنچه می‌خواهید و کیفیت تجهیزات به تعادل برسید. در حقیقت همه افراد خواهان وسایل با کیفیت بالاتر هستند تا به دنبال آن فست فودی با کیفیت بیشتر ارائه دهند و در نهایت در زمان کمتری به سود بیشتری دست یابند اما دستیابی به آن نیازمند بودجه‌ای بالا است که تامین آن برای همه افراد امکان‌پذیر نخواهد بود. بنابراین بهتر است که نخست تعیین کنید که کدام تجهیزات مهم‌تر از همه هستند و بودجه خود را بر اساس اولویت‌ها تقسیم‌بندی کنید.

فضای در اختیار را در نظر بگیرید.

هنگامی که برای خرید تجهیزات جدید آشپزخانه اقدام می‌کنید، لازم است که حتما فضای آشپزخانه خود را در نظر بگیرید. بنابراین تجهیزات فست فود خود را متناسب با فضای آشپزخانه خریداری کنید.

در بسیاری اوقات اتفاق می‌افتد که افراد فضای در اختیار خود را در نظر نمی‌گیرند و در نتیجه در سفارش تجهیزات فست فود دچار اشتباه می‌شوند. بنابراین پیش از اقدام برای خرید تجهیزات، اندازه‌گیری‌های لازم را انجام دهید. این اندازه‌گیری می‌تواند شامل اندازه‌گیری درب باشد که از این طریق می‌توانید بررسی کنید که آیا می‌توان تجهیزات خریداری شده را به داخل ساختمان وارد نمود یا خیر.

به دنبال برچسب انرژی باشید.

در واقع راهی آسان برای مشخص کردن مقرون به صرفه بودن تجهیزات، برچسب انرژی آبی است. این محصولات با صرفه‌جویی در مصرف انرژی میزان هزینه‌های صاحب کار را کاهش می‌دهد و پس‌انداز طولانی مدت را برای فرد به همراه خواهد داشت.

در حقیقت برچسب انرژی موجود بر تجهیزات فست فود نشان می‌دهد که این تجهیزات مطابق با الزامات و استانداردهای تعریف شده توسط آژانس حفاظت از محیط زیست هستند. استفاده از برچسب تجهیزاتی ضروری نیست اما در صورت انجام این کار می‌توانید مطمئن باشید که در آینده صورت حساب‌های شما به میزان چشمگیری کاهش یافته است و همچنین با این کار آلاینده هوای کمتری تولید می‌کنید.

مطمئن شوید که تمام کد های محلی را رعایت می کنید.

عدم رعایت قوانین مربوط به بهداشت یکی از بزرگترین کابوس‌های هر مدیر و یا مالکی است. چرا که عدم رعایت این قوانین، مالک را متحمل پرداخت جریمه‌های سنگین می‌کند. قبل از خرید تجهیزات آشپزخانه اطمینان حاصل کنید که با کلیه کدهای بهداشتی، ساختمان و آتش‌سوزی و سایر کدهای منطقه خود آشنا هستید. به یاد داشته باشید که کدهای محلی متفاوت هستند.

در مورد ضمانت ها مطلع شوید.

هنگام خرید تجهیزات فست فود در مورد ضمانت‌نامه و گارانتی‌ها اطلاعات لازم را کسب کنید. اینکه مدت زمان گارانتی چه مدت است و یا اینکه ضمانت‌نامه در چه مواردی غیرمجاز می‌شود را بررسی کنید.

به طور کلی لازم به ذکر است که گارانتی تجهیزات می‌تواند به نوعی یک پس‌انداز باشد. پس در هنگام خرید حتما به آن دقت کنید.

ایجاد روابط با ارائه دهندگان تجهیزات فست فود

هنگامی که شما قصد خرید تجهیزات فست فود را دارید، مشاوره با متخصصان می‌تواند کمک بسیار بزرگی باشد. این افراد می‌توانند به شما در انتخاب بهترین محصول و تجهیزات کمک نمایند و در نتیجه سرمایه‌گذاری شما در آن با سودآوری همراه شود.

چگونه می‌توان از نظر و پیشنهادات متخصصان بهره‌مند شد؟ در واقع ارتباط با ارائه‌دهندگان تجهیزات فست فودی بهترین راه برای بهره‌مندی از توصیه‌های آن‌ها است. حفظ رابطه خوب با چنین افرادی می‌تواند در دراز مدت به شما کمک کند. چنین رابطه‌ای می‌تواند هنگامی که تجهیزات شما نیاز به تعمیر دارند، مفید باشد و در نهایت فرد ارائه دهنده تجهیزات می‌تواند تعمیر وسایل شما را در اولویت قرار دهد.

در نهایت لازم است که برای خرید تجهیزات فست فود قیمت‌های ارائه شده توسط فروشندگان مختلف را با یکدیگر مقایسه نمایید تا بتوانید این وسایل را با بهترین قیمت خریداری کنید. استفاده از تجهیزات فست فود دسته دوم نیز می‌تواند بسیاری از نیازهای شما را رفع نماید برای افرادی که بودجه کمی در اختیار دارند مفید باشد. اما هنگام خرید تجهیزات دسته دوم دقت کنید که این وسایل به تعمیر احتیاج ندارند و به درستی کار می‌کنند. برای این کار می‌توانید از فروشنده درخواست کنید تا این تجهیزات را به صورت امتحانی و طی مدت یک هفته مورد استفاده قرار دهید و پس از اطمینان از سالم بودن آن، نسبت به خرید این تجهیزات اقدام کنید.

نکاتی که برای خرید تجهیزات فست فود مطرح شد را در نظر بگیرید تا در نهایت بهترین انتخاب را برای آشپزخانه  فست فود خود داشته باشید.

×