ورود به فروشگاه اینترنتی
برگر سالمون
۰۸آذر

برگر سالمون

اخبار

این برگر ماهی سالمون، یک راه عالی برای پر کردن بشقاب خود با یک غذای پیشگیری کننده از سرطان است.


برگر سالمون یکی از انواع همبرگر است که در تهیه آن از ماهی آزاد استفاده می‌شود. تهیه این همبرگر به طور ویژه در آلاسکا بسیار رایج است و از آن به عنوان جایگزین همبرگر گوشت گاو استفاده می‌شود.

 

 

 

مواد لازم برای ۴ نفر:

  • ۲۵۰ گرم فیله ماهی سالمون
  • ۱/۴ فنجان لوبیا سبز بسیار نازک که خیلی خوب قطعه قطعه شده است.
  • به اندازه ۲ قاشق غذاخوری پیازچه خیلی ریز خرده شده
  • ۱ عدد سفیده تخم مرغ که به آرامی زده شده است.
  • ۲ قاشق غذاخوری سیب زمینی پخته شده له شده
  • مقداری فلفل قرمز (به مقدارلازم بر حسب ذائقه شما)
  • نصف قاشق چایخوری نمک
  • فلفل سیاه خرد شده ( به مقدارلازم برحسب ذائقه شما)

 

 

دستور طبخ:

 

1- نخست پوست ماهی را جدا کنید. برای این کار پوست ماهی را از یک گوشه بلند کنید و درحالی که ازیک چاقو به صورت افقی استفاده می کنند اندک اندک پوست ماهی را جدا کنید. این کار را ماهی فروش هم می تواند در بازار ماهی برای شما انجام دهد. سپس ماهی را شسته در یک آبکش بگذارید . بعداز اینکه آب اضافه چکیده شد با یک چاقوی تیز و روی تخته گوشت، ماهی را به صورت قطعات خیلی ریزخرد کنید و دریک کاسه بزرگ بریزید. می توانید برای خوشمزه تر شدن آن مقداری سس سویا نیز اضافه کنید.

 

2- لوبیاسبز و پیازچه ریزخرده شده را به همراه سفیده تخم مرغ به ماهی اضافه کنید. با یک چنگال مخلوط کنید. سپس فلفل قرمز، سیاه، سیب زمینی له شده،و نمک را هم اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. مخلوط تهیه شده را به چهار برگر تبدیل کنید. بلافاصله برگرهای تهیه شده را دریک فویل بپیچانید و برای ۲۴ ساعت در یخچال نگهداری کنید.

 

3- می توانید برگر را با تجهیزات پخت برگر (گریل های کروم، دستگاه پخت برگر اتوماتیک نیکو و ...) بپزید و یا یک تابه نچسب را با آتش داغ کنید و سپس روی حرارت شعله متوسط قرار دهید.مقداری سس باربیکیو زده  سپس برگر سالمون را در روی آتش بگذارید و به مدت ۵ تا ۷ دقیقه دریک طرف و  ۵ تا ۷ دقیقه در طرف دیگر بپزید.

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

خوش طعم کردن پاستا بروسکتا سالاد سزار به سبک ایتالیایی همبرگرهای رنگی در تهران
خوش طعم کردن پاستا بروسکتا سالاد سزار به سبک ایتالیایی همبرگرهای رنگی در تهران

 

 

×