ورود به فروشگاه اینترنتی
طراحی و راه اندازی رستوران
۱۸شهریور

طراحی و راه اندازی رستوران

تکنیک های توسعه

تجهیزات رستوران همه چیز را از اجاق‌های صنعتی تا میز ناهار خوری و از ظروف رستوران تا دستگاه‌های بزرگ و کوچک آماده سازی و پخت غذا را شامل می‌شود. تصمیم اینکه چه نوع تجهیزاتی برای رستوران خود خریداری کنید، برای صاحب یک رستوران جدید می‌تواند بسیار دشوار باشد. برای شما نکاتی جهت خرید راحت‌تر تجهیزات رستوران آماده کرده‌ایم که در ادامه  باهم می‌خوانیم.


طراحی رستوران و چیدمان سالن باید انعطاف پذیر باشد

طراحی منعطف سالن غذاخوری یک رستوران به‌گونه‌ای که در صورت نیاز به تغییر در چینش بتوان به سادگی و به سرعت تغییرات را اعمال کرد، یک ایده خوب و نکته‌ای هوشمندانه به حساب می‌آید. این نوع طراحی اجازه می‌دهد تا شما به جای نیاز به فضای بزرگتر با همان تجهیزات رستوران و با همان فضا، تغییری را که در آن لحظه حس می‌کنید نیاز است را اعمال کرده و به کارایی و بازده رستوران خود بیافزایید.

تجهیزات رستوران برای دلیوری و ارسال غذا می‌تواند فروش رستوران را افزایش دهد

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا غذای خود را در منزلشان صرف کنند ولی به دلایل مختلفی مانند کمبود وقت، از رستوران غذای‌شان را سفارش می‌دهند. ارسال غذا به بیرون از رستوران هم باعث افزایش رضایت مشتری‌ها شده و هم باعث بیشتر شناخته شدن و تبلیغ بهتر برای شما می‌گردد، برای اضافه کردن غذای بیرون بر به امکانات رستوران، نیاز به قطعات خاصی از تجهیزات صنعتی رستورانی برای سرو غذا در خارج رستوران دارید که باید با دقت آن‌ها را تهیه نمایید.

ظرف های رستوران همان ظرف های آشپزخانه نیست

ظرف‌های رستوران ارزان نیست، در مقایسه با ظرف‌هایی که می‌توانید از فروشگاه‌های ارزان قیمت خریداری کنید. این گران قیمت بودن ظرف‌ها به این دلیل است که آن‌ها باید هنگام شسته شدن به راحتی پاک شوند، مقاومت بالایی داشته باشند و از جنس محکمی برخوردار باشند.

میزها و صندلی‌های رستوران بخشی از دکور است

میزها و صندلی‌ها هنگام باز کردن یک رستوران جدید هزینه‌های بزرگی را به خود اختصاص می‌دهند. اما مانند ظروف رستوران که باید عمر طولانی‌ای داشته باشند، این‌ها هم برای مصرف طولانی تهیه می‌شوند. نمای کلی و چهره اصلی سالن رستوران شما به شدت توسط میزها و صندلی‌هایی که انتخاب می‌کنید تحت تأثیر قرار می‌گیرند. پس حتما برای آن‌ها هزینه کنید.

آشپزخانه صنعتی یک رستوران باید به خوبی برنامه ریزی و مدیریت شود

آشپزخانه رستوران ها نیاز به برنامه‌ریزی دقیق، برای به حداکثر رساندن استفاده از فضاهای داخلی و افزایش بهره‌وری دارند. آشپزخانه صنعتی یک رستوران، در هنگام پخت از ایستگاه‌های مختلف و تجهیزات رستورانی متنوعی تشکیل شده است. یک ایستگاه، مکانی است که نوع خاصی غذا در آن تهیه می‌شود. ارتباط مناسب این ایستگاه‌ها با هم و افزایش بازده هر یک از آن‌ها موجب می‌شود یک آشپزخانه رستوران کاملا روان به کار خود ادامه دهد.

×