ورود به فروشگاه اینترنتی
تاریخچه رستوران Shake Shack
۱۳امرداد

تاریخچه رستوران Shake Shack

تاریخچه

شیک شک یک رستوران زنجیره ایFast Casual  است که اولین بار در شهر نیو یورک در سال 2000 به عنوان یک اغذیه فروشی سیار در پارک مدیسون آغاز به کار کرد و توانست محبوبیت خود را تثبیت کند. بعد از آن به یک استند در داخل پارک نقل مکان کرد و آیتم های منو را از یک همبرگر سبک نیویورکی به همبرگر،هات داگ ، سیب زمینی سرخ کرده و میلک شیک گسترش داد. 


 

با وجود مشکلات ابتدایی در مورد کیفیت محصولات، هم چنین اعتراضاتی در باره سیب زمینی های سرخ شده توانسته بود به طور مداوم با خوشنامی در بازار به کار خود ادامه بدهد.هم اکنون در چندین ایالت آمریکا و هم چنین در عرصه جهانی حضور فعال دارد.

 

تاریخچه فست فود شیک شک

در سال 2000 پارک مدیسون نیویورک که در وضعیت نا مناسبی قرار داشت در دست نوسازی قرار گرفت در این راستا رستوران دار دنی میر به توسعه مجدد پارک کمک کرد.یکی از کارهایی که جهت افزایش آگاهی عمومی از نوسازی پارک انجام گرفت احداث یک نمایشگاه هنر در داخل پارک بود.مدیر عملیاتی میر،رندی گاروتی یک چرخ دستی هات داگ در پارک احداث کرد.با گذشت زمان به موفقیت چشمگیری دست پیدا کرد و نزدیک به سه سال به فعالیت خود ادامه داد.

در سال 2004، برای واگذاری کیوسک رستوران های جدید در داخل پارک مناقصاتی برگزار شد،میر ایده ی خود را برای فضای کیوسک طراحی کرد و اولین رستوران شیک شک درجولای سال 2004 افتتاح شد.از ابتدا رستوران برای زنجیره ای شدن طراحی نشده بود و تنها قرار بود که یک رستوران منفرد و مختص شهر نیویورک باشد.با این حال،با فروش رو به رشد شعبه اصلی،گروه متوجه شد که امکان توسعه و گسترش رستوران وجود دارد.

میانگین عملکرد فروشگاه 4 میلیون دلار آمریکاست که بیشتر از دو برابر میانگین عملکرد مک دونالد است.در فصل تابستان در شعبه اصلی چنان محبوبیتی دارد که زمان انتظار در صف برای گرفتن سرویس به بیشتر از یک ساعت میرسد مخصوصا در تعطیلات اخر هفته که هوا مناسب باشد.یک وب کم از صف تصویر برداری می کند و به صورت همزمان از وبسایت رستوران پخش می شود.

 

تاریخچه فست فود شیک شک

 

 

منو فست فود شیک شک 

محصول برتر شیک شک میلک شیک های آن می باشد.که از انها به عنوان یکی از بهترین های این صنعت یاد می شود.در هر شعبه جدید منو نوشیدنی ها بر اساس نوشیدنی های بومی طراحی میشود.

در اوایلی که رستوران آغاز به گسترش کرد به خاطر برگرهایی که از گوشت گاو اسکاتلندی تهیه می شد به شهرت رسید.علیرغم محبوبیت مشکلات ابتدایی در ارتباط با یکنواخت نگه داشتن طعم ساندویچ وجود داشت.

به خاطر اینکه شعبه اصلی تنها 37 متر مربع فضا داشت ناچارا از سیب زمینی های یخ زده از قبل آماده شده استفاده می کردند. رستوران شیک شک به خاطر طعم برگرهایش همواره مورد تحسین قرار می گرفت اما سرخ کردنی هایش مورد انتقاد قرار بود،به همین خاطر در سال 2007 کمپانی اصلی تصمیم گرفت تا از فرنچ فرایز های تازه استفاده کند.

در سال 2010،شیک شک اولین شعبه خود را در خارج از نیویورک در ساحل میامی افتتاح کرد.تا اگوست سال 2014،شیک شک در واشنگتن، نیو جرسی،کانکتیکات،پنسیلوانیا،فلوریدا و ماساچوست شعبات دیگری را افتتاح کرد.

در سطح بین المللی شعباتی در شهر های لندن، استانبول، مسکو و دبی نیز افتتاح کرده است.

 

منو فست فود شیک شک

تمامی مطالب متعلق به سایت تک آشپزخانه می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

نوع: شرکت تابعه

صنعت:رستوران

کانسپت : Fast Casual Concept

محل تاسیس:نیویورک

موسس:دنی میر (Danny Meyer)

تعداد شعبه ها: 34 (2013)

اشخاص کلیدی:رندی گاروتی (Randy Garutti)

محصولات شیک شک:همبرگر ،هات داگ،سیب زمینی سرخ کرده،میلک شیک،نوشیدنی های الکلی و

گردآوری: مهشید ذوالفقاری

×