ورود به فروشگاه اینترنتی
تاریخچه پاستا
پاستا نامی آشنا برای تمام جوانان و افراد است، تعداد کمی از افراد هستند که با شنیدن نام این غذا به یاد سوس گوجه فرنگی  و طعم بی نظیر آن نیفتند. این غذای بی همتا و لذیذ از جمله غذا هایی است که قدمت بسیار بالایی داشته و هنوز بر سر سفره های ما قرار دارد. 
دستگاه قهوه
دستگاه قهوه پس از اطمینان از کیفیت دانه های قهوه دستگاه قهوه مهم ترین قسمت سرمایه گذاری شما در تجهیزات کافی شاپ می باشد. عموم مردم برای یک قهوه ساده سیاه به کافی شاپ مراجعه نمی کنند. آن ها معمولا لاته ، کاپوچینو و یا موکا می خواهند. این نوشیدنی ها که پایه ی آن ها اسپرسو می باشد تعیین کننده ی درآمد شما هستند و همه ی آن ها به یک دستگاه قهوه با کیفیت نیازمندند.
تاریخچه ویتامیکس
در سال 1949 بنیان گذار ویتامیکس vitamix ویلیام جی پاپا برنارد William G. “Papa” Barnard برای نخستین بار یک برنامه تلویزیونی در ایالت متحده امریکا برای نشان دادن تاثیر مخلوط کن ویتامیکس vitamix بر سلامت غذایی خانواده ها است.
نخستین پیتزا فروشی ایران
در کشور ما، اولین پیتزافروشی اوایل دهه 40 شمسی در خیابان «نوفل لوشاتو» به نام «پیتزا داوود» افتتاح شد. این رستوران کوچک و جمع و جور که هنوز هم به همان روال و شیوه سابق مشغول کار است، پاتوق جماعت آمد و فرنگ رفته ای شد که برای خوردن این غذای عجیب و نامتعارف که شباهت زیادی به شیرینی داشت، سر و دست می شکستند.
تاریخچه فود کورت
فودکورت (food court) مکانیست معمولا میدانگاه، سرپوشیده در مراکز خرید، فرودگاه‌ها و دیگر ساختمان‌ها که انواع رستوران‌ها و غذاخوری‌ها بطور به‌ هم‌ پیوسته در دور این مکان قرار گرفته‌اند.
سرخ کن فرای مستر
فرای مستر به عنوان پیشرو تولید کنندگان سرخ کن های تجاری، سیستم های سرخ کن، اجاق پخت پاستا و سایر دستگاه های مرتبط با آشپزخانه صنعتی ماموریت خود را ادامه می دهد.
تجهیزات لینکلن
تجهیزات لینکلن ساخت امریکا بود و در تجهیزات فست فود بسیار پر کاربرد می باشند.
تاریخچه پیتزا
در متن زیر به صورت مختصر به تاریخچه پیتزا و توضیحی درباره گونه ابتدایی آن می پردازیم. نام پیتزا با نام ایتالیا و شهر ناپل ترکیب شده است. این غذای پرطرف‌دار راه طولانی را پیمود تا به یک غذای بین المللی تبدیل شد. سربازان داریوش (486-521 پیش از میلاد) نوعی نان پهن را روی سپرهای خود می‌پختند و روی آن را با پنیر و خرما می‌پوشاندند. یونانی‌ها پختن این نان‌ را از ایرانیان آموختند و از یونان
50 برند اول رستوران های فست فود
50 برند اول رستوران های فست فود(FAST FOOD) و فست کژوال(FAST CASUAL) در سال 2012 CHICK-FILL-A در دسته بندی پر فروش ترین رستوران های مرغ سوخاری زنجیره ای از KFC پیشی گرفت. JIMMY JOHNS و FIVE GUYS  به کلاب برند های بیلیون دلاری پیوستند.WING STOP و MOES SOUTH WEST GRILL به رده های بالای جدول صعودکردند.MC DONALD'S  با فروشی سه برابر SUBWAY که در رتبه دوم قرار گرفته است جایگاه مستحکمی در رتبه اول دارد.
همه چیز در باره ی برگر کینگ
معرفی برگر کینگ Burger King یا BK یک فست فود زنجیره ای همبرگر در گستره ی جهانی است که شعبه اصلی آن در ایالت فلوریدای آمریکا قرار گرفته است.این کمپانی از سال 1953 با نام "Insta Burger King" آغاز به کار کرد، صاحبان این شرکت در طول بیش از نیم قرن 4 بار تعویض شدند تا اینکه در نهایت شرکت 3G صاحب امتیاز کمپانی برگر کینگ این کمپانی را با شرکت کانادایی "Tim Horton"ادغام کرد وامروزه این شرکت ترکیبی به سومین رستوران فست فود
هنی پنی
۰۳ شهریور
هنی پنی در سال 1957 نخستین بار برای ساخت اولین سرخ کن تحت فشار بازار تجاری جهان تاسیس شد.  
تاریخچه رستوران KFC
فست فود KFCتوسط هارلند ساندرز (HARLAND SANDERS) تاسیس شده است شخصی که فروختن مرغ سوخاری را از رستوران بین راهی خود در کوربین کنتاکی ،در دوران رکود اقتصادی جنگ جهانی دوم شروع کرد.ساندرز به پتانسیل فرانچایزینگ (FRANCHISING) در صنعت فست فود پی برد و اولین شعبه خود را درSALT LAKE CITYدر سال 1959 افتتاح کرد.
×