ورود به فروشگاه اینترنتی
بهترین نکات برای تمیز کردن یخچال‌ های صنعتی
یخچال‌های صنعتی در اکثر آشپزخانه‌های صنعتی قلب آشپزخانه به شمار می‌آید. نگهداری مواد غذایی در دمای مناسب یک امر مهم و حیاتی در آشپزخانه‌ها است. یکی از نگرانی‌های اصلی آشپزخانه‌های صنعتی جلوگیری از خراب شدن مواد غذایی است. یخچال صنعتی یکی از مهم‌ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی محسوب می‌شود. لازم به ذکر است، بازرسان بهداشت دمای یخچال و فریزر و مواد غذایی را بررسی می‌کنند. بنابراین
نکاتی در مورد نگهداری تجهیزات رستوران
تجهیزات رستوران به طور معمول برای استفاده‌های طولانی و با قابلیت دوام بالا طراحی می‌شوند. این تجهیزات باید به طور صحیح کار کنند تا صنایع غذایی بتوانند به طور مداوم به کار خود ادامه دهند. چنانچه از تجهیزات رستوران به درستی و به طور مرتب نگهداری نشود، ممکن است به طور ناگهانی خراب شوند و فروش رستوران را متوقف سازند. بهره‌برداری درست از سرمایه‌گذاری انجام شده برای تجهیزات رستوران
مرینیتور
دستور العمل کار با دستگاه مرینیتور مرغ
سرخ کن هنی پنی
دستورالعمل کار با سرخ کن هنی پنی
فر پخت ترکیبی رشنال
فر پخت ترکیبی رشنال (فر کامبی) توانایی پخت انواع سبزیجات ، انواع گوشت ها و ... را به روش کامبی در کوتاه ترین زمان ممکن به شما می دهد. در ادامه به نحوه عملکرد و برنامه های فر پخت ترکیبی رشنال می پردازیم.  
فر لینکلن
دستورالعمل کار فر پیتزا Lincoln
دستورالعمل دستگاه پخت برگر نیکو Nieco
دستگاه پخت برگر نیکو Nieco یکی از تجهیزات پخت برگر در تجهیزات آشپزخانه ، تجهیزات فست فود ، تجهیزات رستوران ، تجهیزات کافی شاپ ، تجهیزات فود کورت ، تجهیزات هتل و ... می باشد.
دستور العمل ماشین ظرفشویی زانوسی
ظرفشویی زانوسی یکی از تجهیزات شستشو کاربردی در تجهیزات آشپزخانه ، تجهیزات فست فود ، تجهیزات رستوران ، تجهیزات کافی شاپ ، تجهیزات فود کورت ، تجهیزات هتل و ... می باشد.
دستور العمل ماشین ظرفشویی الکترولوکس
ظرفشویی الکترولوکس یکی از تجهیزات شستشو کاربردی در تجهیزات آشپزخانه ، تجهیزات فست فود ، تجهیزات رستوران ، تجهیزات کافی شاپ ، تجهیزات فود کورت ، تجهیزات هتل و ... می باشد.
دستورالعمل سختی گیر آب SanMarco-DVA LT8
دستور العمل استفاده از دستگاه سختی گیر آب مدل   DVA LT8
دستورالعمل سختی گیر آب SanMarco-DVA IV8
توضیحات دستگاه سختی گیر آب سن مارکو مدل DVA IV8 دستگاه سختی گیر آب اسپرسو دستگاه سختی گیر آب قهوه
×