ورود به فروشگاه اینترنتی
کانالهای مکش اگزاست؛ بمب ساعتی در مجموعه‌های رستورانی
آیا می دانید در هرمجموعه رستورانی یک بمب ساعتی به نام کانالهای مکش اگزاست هود با انباشت انبوه چربی وجود دارد که هر لحظه با ایجاد یک جرقه به مانند انفجار در انبار باروت عمل می کند.
نکات مهم برای خرید تجهیزات رستوران
ساخت یک رستوران جدید و یا بازسازی و به روز رسانی رستوران، در حال حاضر یک اقدام بزرگ اقتصادی است. بنابراین، قبل از شروع استفاده از لوازم جدید، اطمینان حاصل کنید که تحقیق خود را انجام داده‌اید و دقیقا می‌دانید که چه چیزی را برای شروع فعالیت نیاز دارید.   در اینجا ۷ نکته برای خرید تجهیزات رستوران را برای شما بیان می‌کنیم:
5 نکته برای خرید و نگهداری تجهیزات فست فود
این که آیا شما می‌خواهید یک نانوایی راه‌اندازی کنید، یا یک تهیه غذای متروکه را احیا و مجددا راه اندازی کنید و یا یک کافی شاپ یا فست فود را افتتاح کنید، همه‌ آن‌ها تنها به یک چیز نیاز دارند و آن تجهیزات مناسب است. از اجاق گاز و دستگاه‌های بخارپز تا سرخ‌کن‌ها و فر‌ها و پیشخوان‌های آماده‌سازی غذا، وجود تجهیزات مناسب یک جزء حیاتی در مورد هر مکان غذاخوری می‌باشد. شما نه
چند مورد از تجهیزات ضروری که هر رستورانی به آنها نیاز دارد
بازگشایی یک رستوران جدید با نام تجاری جدید می‌تواند برای هر سرمایه‌گذاری دشوار و استرس‌زا باشد. با توجه به وجود دامنه‌ گسترده‌ای از تجهیزات رستوران، بهتر است تجهیزات و وسایل آشپزخانه‌ای را که برای کسب و کار شما ضروری نیستند را فراموش کنید. برای انتخاب تجهیزات رستوران، شما باید تفاوت بین تجهیزات حرفه ای صنعتی و خانگی را درک کنید. 
سیستم های اعلام و اطفاءحریق اتوماتیک
آتش سوزی، یک خطر دائمی در آشپزخانه های صنعتی، به دلایل متفاوتی بستگی دارد. بهترین روش برای آشپزخانه آتش گرفته، سیستم های اعلام و اطفاء حریق می باشد که این سیستم ها به هر دو خط گاز و هود متصل می شود و در زمان آتش سوزی به سرعت منبع سوخت آتش را قطع خواهد کرد.
سرخ کن صنعتی
مرغ، بوقلمون، دونات، سیب‌ زمینی و حلقه‌ های پیاز نمونه‌ هایی از غذاهای هستند که می‌توانند به روش سرخ کردن عمیق یا غوطه ورسازی در روغن داغ پخته شوند. در حالی که این موارد اغلب از رستوران‌ ها خریداری می‌شوند، اما سرخ کردن عمیق یک راه محبوب برای آشپزی در آشپزخانه‌ های خانگی نیز محسوب می‌شود. با این حال، سرخ کردن عمیق در روغن داغ ممکن است بسیار خطرناک باشد. روغن داغ می‌تواند
دستگاه های آبمیوه گیری
یکی از مهم ترین و پر طرفدار ترین نوشیدنی ها به ویژه در کافی شاپ ها استفاده از آبمیوه های طبیعی است. هنوز هم برخی کافی شاپ ها با استفاده از آبمیوه گیرهای دستی اقدام به تهیه این نوشیدنی خوش طعم می کنند که به دلیل تماس میوه با دست فرد از نظر بهداشتی خوشآیند مشتری نیست .
ابزار آشپزخانه
در این مطلب سعی می کنیم لیست کاملی از ابزار و تجهیزات رستوران یک آشپزخانه مدرن را به صورت کلی برای شما بیان کنیم تا هنگام پخت و آماده سازی غذا با خیال آسوده این کار را انجام دهید.
آشپزخانه های قدیمی بمب های ساعتی!
هدف از این مقاله برجسته سازی مسائل مربوط به ایمنی کار و ترویج یک زبان مشترک بین صاحبان مشاغل و مشاوران و متخصصان این صنعت و همچنین درک مسئولیت های حاصل از همه شرکت کنندگان در زنجیره تامین از طراحی و نصب و راه اندازی تا عملیات نگهداری می باشد.
لوازم شستشو و نظافت رستوارن
  شاید برای بسیاری از افراد همواره این سوالات در جایی از ذهنشان وجود داشته باشد که لوازم شست و شو و نظافت ظروف و تجهیزات رستوران و آشپزخانه‌های صنعتی، به صورت دستی است یا مکانیزه؟ و مهم‌تر اینکه آیا ماشین‌های شستشو تجهیزات را کاملا پاک و تمیز می‌کنند یا خیر؟ برای پاسخ به این سوالات و معرفی بعضی از لوازم شست و شو و نظافت رستورران ها تا انتها با ما همراه باشید.
راهنمای خرید آبمیوه گیری
امروزه دستگاه آبمیوه گیری از جمله محبوب‌ترین لوازم خانگی و تجهیزات کافی شاپ است که تقریبا در همه آشپزخانه‌ها وجود دارد. دستگاهی که در هر زمان، آبمیوه‌های گوارا در اختیارتان قرار می‌دهد. با خوردن یک لیوان آبمیوه انرژی شما دو برابر شده و حال و هوایتان عوض می‌شود، پس لازم است به فکر تهیه یک آبمیوه گیری مناسب باشید. 
اهمیت طراحی سه بعدی تجهیزات رستوران
آرزوی دیرینه طراحان و مهندسان به تصویر کشیدن ایده‌هایی بوده که در ذهن داشته‌اند و خلق چیزی که هیچگاه وجود نداشته است. فضایی که ما تا به حال هیچگاه وارد آن نشده‌ایم مگر در روح و ذهنمان.
×