ورود به فروشگاه اینترنتی
فر پخت ترکیبی رشنال
۲۰آبان

فر پخت ترکیبی رشنال

نحوه نگهداری تجهیزات

فر پخت ترکیبی رشنال (فر کامبی) توانایی پخت انواع سبزیجات ، انواع گوشت ها و ... را به روش کامبی در کوتاه ترین زمان ممکن به شما می دهد. در ادامه به نحوه عملکرد و برنامه های فر پخت ترکیبی رشنال می پردازیم.

 


 

فر پخت ترکیبی رشنال RATIONAL 5 SENSES

 

فر پخت ترکیبی رشنال Rational در مدل های، رشنال 6 سینی، رشنال 10 سینی، رشنال 20 سینی با قابلیت برنامه ریزی و منوی فارسی قابل استفاده در رستوران، فست فود و سایر آشپزخانه های صنعتی 

1.ICooking Control   

فر پخت ترکیبی رشنال (Rational) دارای سیستم پخت خودکار مرکزی ICooking Control دقیقاً غذا را باب میل شما آماده میکند.

فر رشنال اندازه، ظرفیت بارگیری و شرایط محصول را تشخیص داده و به صورت خودکار نحوه ی پخت مناسب را تخمین میزند. بر اساس نتیجه ی مطلوب و دلخواه شما فر رشنال  تدابیر لازمه را اتخاذ کرده و دما، زمان پخت، سرعت هوا و شرایط جوی کابینه ی پخت را به بهترین نحو، متناسب با غذای شما تنظیم می کند.

به محض اینکه تنظیمات دچار تغییر شود سیستم پخت از تغییرات ایجاد شده توسط صفحه ی نمایشگر به شما اطلاع می دهد. این صفحه حتی علت تغییرات را به شما اعلام می کند. بنابراین شما میتوانید بر روی کار خود کنترل کامل را داشته باشید.

 

2.ILevel Control 

در فر پخت ترکیبی رشنال (Rational) توسط سیستم  I Level Control میتوانید غذا و سرویس صبحانه ی خود را به سرعت سفارش دهید.

تنها با یک متر مکعب در فر رشنال میتوانید حجم بالایی از غذاهای متنوع را به صورت همزمان فقط با داشتن همین دستگاه بپزید.

صفحه ی نمایشگر دستگاه فر پخت ترکیبی رشنال Rational  به صورت اتوماتیک به شما این اجازه را می دهد تا ببینید امکان پخت کدام غذاها را با یکدیگر دارید.

هر طبقه از فر کامبی رشنال به صورت مجزا کنترل می شود. این سیستم همچنین زمان پخت بر اساس حجم بار را تصحیح می نماید و در رابطه با آن به شما اطلاع رسانی می نماید.

 

3.HiDensityControl

در سیستم HiDensityControl  فر رشنال قدرت پخت 4 برابر می باشد.

کیفیت منحصر به فرد غذا  فقط با نیروی کافی دست یافتنی است، بخصوص زمانیکه آماده سازی حجم بالایی مد نظر باشد. ما به شما قول می دهیم که همیشه بهترین کیفیت غذا در هر زمان بوسیله ی HiDensityControl  دستگاه پخت ترکیبی Rational  دست یافتنی باشد.

این برنامه حین پخت مسئول و عامل توزیع گرما، هوا و رطوبت در کابینه است و نیروی لازمه جهت دریافت بهترین نتیجه در هر زمان و هر طبقه از فر کامبی رشنال را تامین می نماید.

 

4.Efficient Care Control

در فر پخت ترکیبی رشنال این سیستم آلودگی را تشخیص داده و به صورت خودکار از بین می برد.

دارای برنامه کنترل و نگهداری کارآمد است و خود را نظافت می کند. (در صورت نیاز در طول شب نیز این کار را انجام می دهد)

اما این همه ی موضوع نیست: بسته به میزان رسوب هر قسمت نیاز به نظافت را تشخیص داده و میزان مناسب نظافت و رسوب بر را پیشنهاد مینماید. در همین زمان آب و انرژی تنها به اندازه ی لازم جهت نگهداری و نظافت بهداشتی کابینه ی پخت استفاده می شود.

Care Control جدید نسبت به مدل قبلی 30% انرژی کمتر نیاز دارد که این امر سبب حفاظت زیست محیطی، همچنین هزینه ی خیلی کمتر از طریق نظافت دستی می گردد.

 

فر پخت ترکیبی رشنال

مطالب مرتبط:

خرید فر پخت ترکیبی رشنال

دوره آموزشی نحوه عملکرد دستگاه فر رشنال

فیلم آموزش کار با فر پخت ترکیبی رشنال Rational

 

گرداوردنده: جواد رضایی

تمامی مطالب متعلق به سایت تک آشپزخانه می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. 

×